4 Mart 2015 Çarşamba

17.Kat (Psikanaliz)



Yükselen binalar ve çarpık kentleşmeler.
Çarpık ilişkiler,
Sahte gülüşmeler.
Popüler kültürün oluşturduğu,
Sekiz bilemedin dokuz kafa.
Muhabbetin iğrençliğinden sıyrılıp,
Bir koku alıyorum.
Yavşaklardan biri küf kokuyor lan!
Koku beni kendime getiriyor,
Dikişlerime kadar histerik oluyor,
Kafamı sabitliyorum.
Asgari 60 metre yükseklikteyim,
17.kattan aşağı bakıyor,
Acısız ölür müyüm diye geçiriyorum kafamdan.
Keşke mesleğinden ötürü orospu olsaydı dediğim kadın bakıyor suratıma.
Mimiklerimi kontrol edemiyorum.
Yalanlar ortaya çıkana kadar sen paranoyaksın,
Ortaya çıktıktan sonra paranoyası artan onlar.
Ne yapacağını kestiremedikleri için,
Hepsi donuk.
Sokuk biri yaşıyla ilgili bir şeyler mırıldanıyor.
Kelimeleri ağzından çıkartamıyor.
Belli ki yaşından ötürü saygıyı hakedecek bir şeyi yok deyip,
Gözlerimi dikiyorum orospunun üstüne.
Mayasından ötürü biraz gamsız,
Esrar uzatıyor eliyle,
Beni test eder gibi.
Boktan ülkede erkekliğin sınanması için,
ne boktan gelenekler var.
Neyse ki sevdiğimden 3 duman yükleniyorum.
Kanıtlanmış erkekliğimle,
Çekiliyorum odaya.
Ardından da orospu.
Kadınlığıyla test ediyor bu sefer beni,
Neyse ki seviyorum diyip yumuluyorum.
17 Kat ne kadar yüksek olabilir ki diye düşünüyorum,
bulutlardayken.
Yalan eken kin biçer diyorum,
Umursamıyor biliyorum.
Pencereden sarkıyorum,
Ona sadece hafifçe dokunmak kalıyor.
Dinsiz birinin kabul olmayacak duaya,
Amin dediği görülmüş mü?
Ölmek zor değil de,
Siz hiç bir orospu tarafından öldürüldünüz mü?


Ateş Şentürk